Yhdistys

Etelä-Hämeen lihastautiyhdistys ry on lihastautia sairastavien ja heidän läheistensä alueyhdistys. Yhdistys on valtakunnallisesti Lihastautiliiton jäsen. Toimialueemme on Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen keskussairaaloiden alueet.

Yhdistyksen tärkein tavoite on saattaa saman diagnoosin saaneita ja heidän läheisiään yhteen, jakamaan kokemuksia sekä tarjoamaan opastusta sekä tukea sairauden kanssa selviämiseksi.

Toiminnan painopiste on jäsentilaisuuksissa ja alueellisessa kerhotoiminnassa. Yhdistys luo mahdollisuuksia lihassairaiden ja heidän läheistensä vuorovaikutukselle ja toimii vaikutuskanavana yhteiskunnalliseen päätöksentekoon.

Tapahtumia löydät Tapahtumat-sivuiltamme ja ajankohtaisia Uutisia löydät etusivultamme Uutiset-palstalta.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.
PDF-tiedostoSäännöt.pdf (300 kB)
Yhdistyksen säänöt