Kuvia

Lahden kesäkauden avajaisissa tehtiin partavaahtomarmorointia
Yllättynyt, mutta onnellinen pariskunta!
Kukat ja kunniakirja

Lihastautiliiton vuoden 2016 vapaaehtoiset Pirkko ja Kalevi Nuutinen!

Onnittelut ja Kiitos!

On kuljettu pitkä matka yhteistä taivalta Etelä- Hämeen lihastautiyhdistyksessä.
Te aloititte jo aikaisemmin ja yhdistystaipaleenne alkoi ensin Parkinson -yhdistyksessä.
Olette toiminnallanne esimerkkinä monelle meille, jotka toimimme eri yhdistyksissä ja yleensäkin järjestötoiminnassa.
Aina ei ole helppoa lähteä, suunnitella tapahtumia, hoitaa varainkeruuta, kokoontua hallituksen kokoukseen, myydä korttia ja adressia.
Olette kuitenkin monista vaivoista huolimatta ja periksiantamatta lähteneet sekä luotettavasti sitoutuneet vapaaehtoisiin tehtäviin.
Halu auttaa, kohdata ihmisiä, saada vertaistukea ja jakaa/saada tietoa on kertomanne mukaan ollut liikkeellepaneva voima.
Vaikka sähköinen asiointi ja yhteydenpito on tätä päivää, niin kohtaaminen ja kuulumisien vaihto kasvotusten, yhdessä, antaa voimaa, yhdenvertaisuuden kokemista arjen haasteisiin.
Näillä omilla kokemuksillamme haluamme rohkaista osallistumaan yhdistystoimintaan jokainen omien voimavarojen ja omien vahvuuksien mukaan.

Lämpimästi toivotamme joukkoon mukaan.
Etelä-Hämeen lihastautiyhdistys ry/ Hallitus
Anja Vilén pj

Tunnelmia pikkujouluista 2016

Tässä pieniä tunnelmapaloja kuvien kera pikkujoulusta. Nautimme hyvästä ruuasta ja yhdessäolosta. Kiitos Vertille ja Unnalle soittotuokiosta. Niin kuin ennenkin pikkujoulussa, joulupukki vieraili ja toi pienet paketit. Yhdessä lauletut joululaulut saateli meidät jouluntunnelmaan.

Valoisaa ja rauhallista joulunaikaa teille kaikille.
Kiitos tästä vuodesta, tavataan taas ensivuonna.
Etelä-Hämeen lihastautiyhdistys, hallitus

Onnellista Uutta Vuotta 2017!

Tunnelmia Mannakodista Nastolasta elokuulta 2016!