Toivo vertaistukivalmennus huhtikuussa 2024

9.1.2024 klo 11:55

TOIVO-vertaistukijavalmennus

Haluatko auttaa muita oman kokemuksesi kautta? Lähde mukaan TOIVO-vertaistukijavalmennukseen!

TOIVO-valmennus antaa valmiudet toimia vertaistukijana yhdistyksessä, OLKAssa tai molemmissa. Valmennus on maksuton ja se sopii niin uusille kuin kokeneillekin vertaistukijoille. Et tarvitse aiempaa osaamista vertaistuesta, mutta edellytämme sinulta täysi-ikäisyyttä ja tasapainoista elämäntilannetta. Valmennus koostuu neljästä tapaamiskerrasta ja itsenäisistä tehtävistä.

Seuraava TOIVO-valmennus järjestetään huhtikuussa 2024 Lahden Tiedepuistossa, Niemenkatu 73 D, 4. krs (Päijät-Hämeen hyvinvointiyhdistykset ry:n tilat).

Tapaamiset: tiistaisin 2.4. | 9.4. | 16.4. | 23.4. klo 14-17.

Ilmoittaudu mukaan valmennukseen viimeistään pe 23.3.2024 sähköpostitse osoitteeseen olka@lahdenlink.fi tai soittamalla OLKA-työntekijöille (kts. yhteystiedot). Kerro viestissäsi omat yhteystietosi (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero) sekä lyhyesti, miksi haluaisit mukaan valmennukseen ja mihin voit antaa vertaistukea. Pohdinnan tueksi voit tutustua Vertaistalo.fi -sivustoon.