Kutsu nuorille tutkimukseen sopeutumisvalmennuksen kehittämisestä

7.5.2018

Minulla on ilo kutsua Sinut antamaan nuorten ääntä ja juttelemaan kanssamme rennossa meiningissä Nuorten sopeutumisvalmennuksen tulevaisuudesta Helsinkiin. Tavoitteena on vastata kurssilaisten eli siis sinunkin sopeutumisvalmennuksen tarpeeseen. Haluamme kuulla juuri nuorten mielipiteitä, jotta järjestöt pystyvät jatkossa tarjoamaan entistä parempia nuortenkursseja. Vaikka olisitkin osallistunut järjestöjen sopeutumisvalmennuskurssille, on silti kuulemisesi meille tärkeää.

Opiskelen Kuopiossa Savonia ammattikorkeakoulussa sosionomin tutkintoa, ja teen opinnäytetyötä sopeutumisvalmennuksen kehittämisestä. Olen laittanut kutsun vain osalle nuoria jäseniä. Pidä kiirettä että mahdut mukaan. Tutkimuksen vastauksesi tulevat vain tutkimuskäyttöön, eivätkä yksittäiset vastaukset ole tunnistettavissa.

Toivomme että pääset osallistumaan!

Tapaamisemme järjestämme

Aika: Torstaina 17.5. klo 13:00–15:00

Paikka: Invalidiliitto ry, Mannerheimintie 107, Helsinki,

kokoustila Monttööri 1krs.

Tarjolla on kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Ilmoita myös erityisruokavaliosi. Tila on esteetön. Tilaisuudessa ei ole avustusta joten tarvittaessa ota oma avustajasi, ja jos tarvitset apua kommunikointiin oma tulkki mukaan.

Ilmoittaudu pikaisesti tilaisuuteen, ja varmista paikkasi että mahdut mukaan. Ilmoittautuminen 14.5.2018 klo 16:00 mennessä vastaamalla sähköpostiin ulla.leivo-lahti@invalidiliitto.fi tai soittamalla puh. 044 7650678 / Ulla

Osallistuja saavat leffalippuja ja arvomme kaikkien osallistujien kesken Puhallustikka paketin.

Nyt on tilaisuus vaikuttaa, tule ja näytetään mitä nuoret tahtoo!